Menu

آیا ارزش برند فراری، بیشتر از مک دونالد و کوکاکولا است؟ – تندر 90 سایر ماشین ها

پیش فروش سایپا

برند مشهور فراری عنوان قدرتمندترین نام تجاری جهان را طبق گزارش Brand Finance Global ۵۰۰ ۲۰۱۹ به دست آورد. این گزارش که در مجمع جهانی اقتصاد در داووس منتشر شد، نشان داد برند فراری، از نظر شاخص قدرت برند در مکان بالاتری نسبت به مک‌دونالد، لگو، کوکاکولا و والت دیزنی قرار دارد.

Ferrari / فراری

این گزارش نشان می‌دهد که شاخص قدرت برند فراری طی ۱۲ ماه گذشته با ۳ امتیاز افزایش از ۹۱.۵ به ۹۴.۸ (از مجموع ۱۰۰) بهبود یافته است. فراری یکی از ۱۴ برند برتر در این گزارش است که امتیاز AAA+ را به دست آورد. تنها برندهای دیگر در زمینه‌ی خودرو که نزدیک به فراری بودند، بی‌ام‌و و پورشه هر دو نیز از رتبه‌ی AAA برخوردار هستند.

Ferrari / فراری

دیوید هائیگ، مدیر Brand Finance گفت:

فراری به‌عنوان تولیدکننده خودروهای لوکس، دارای سطح بی‌نظیری از رسمیت برند، حمایت از طراحی و نوآوری است. لوگوی فراری، نماد کامل قدرت و انعطاف‌پذیری این نام تجاری است.

Ferrari / فراری

فراری از تولیدکنندگان  پیش‌گام در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که اکثر خریداران در بازار به‌دنبال محصولات آن هستند. فراری علاوه‌بر خودرو، دامنه  خدمات خود را همچنین به گردشگری، تولید پوشاک و موتوراسپرت گسترش داده است.  

Ferrari / فراری

در سال گذشته، ارزش برند تجاری فراری با ۲۷ درصد افزایش به ۸.۳ میلیارد دلار رسید. بسیاری از خودروهایی که برای تولید در سال ۲۰۱۹ طراحی شده بودند، قبل از تابستان گذشته فروخته شدند؛ درحالی‌که لوئیس کامیلری (مدیرعامل جدید که پس از مرگ سرجیو مارکیونه در سال گذشته جانشین او شد) اعلام کرد برنامه‌هایی برای تولید ۱۵ مدل جدید شامل خودروی الکتریکی دارد.

Ferrari / فراری

از نکات جالب گزارش می‌توان به حضور میشلن (Michelin) در میان بهترین برند حوزه تایر اشاره کرد که همچنان جایگاه خود را نسبت به گذشته حفظ کرده است. شرکت فرانسوی در سال گذشته بریجستون را شکست داد و هر دو طی سال جاری در میان ۳۰۰ برند ارزشند جهان باقی ماندند.

قیمت خودرو و ماشین و تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *